Arbejdsgrupper.

Baneudvalget har lavet to arbejdsgrupper, som primært skal tage sig af områderne uden for spillefladerne. Willy Gaardsted og Finn Romanowski har indvilliget i at stå i spidsen for disse to grupper. Lad os kalde dem Team WG og Team FR.

Arbejdet kommer indtil videre primært til at bestå af rydning og oprydning  af krat og kanter langs fairways. Til arbejdsdagen i foråret, har vi en flishugger, sådan at vi kan slippe af med grene etc.

Vi sætter allerede nu i gang med dette arbejde, da vejret er fint til dette og sådan der ved sæsonstart har gjort så meget, som vi nu kan nå.

Willy og Finn skal selvfølgelig ikke alene udføre arbejdet. Derfor vil jeg bede de, som en gang i mellem har lyst til at give en hånd med, at melde tilbage til undertegnede med navn, e-mail og mobilnummer. I må meget gerne skriv, om hvilket team i foretrækker at arbejde på (altså Team WG eller Team FR). Jeg vil så udfærdige en adresseliste til WG og FR.

Vil i gerne vide lidt mere om, hvad der skal ske, er i velkommen til at kontakt enten Willy eller Finn (se nedenstående kontak informationer).

• Willy Gaardsted: Mobil: 2518 0753
  • Finn Romanowski: Mobil: 2284 7084