Nyt fra manneklubben.

Kære Manneklub medlem.

Vinterturneringen er nu slut, og næste onsdag d.4 april starter vi kl.12. Såfremt der stadig spilles til vintergreen er det kun muligt at indtjene point til sommerturneringen.
Husk at vi den 18 april har årsdagsmatch hvor der kræves tilmelding. Du kan også nu tilmelde dig til årets udflugt til Fyn.  ( oplysninger findes på hjemmesiden )

Det er også nu muligt at bestille en gratis lektion hos Rune,( du kan bestille 2 lektioner ). Du kan også bestille en poloshirt, liste til bestilling ligger i klubhuset.

Hvis du bestiller lektioner eller poloshirts kræves det at du har betalt kontingent for 2018.

De kommende mdr. er der de sædvanlige matcher Ove Lind - 3 ø match. Du kan se spilledatoer på hjemmesiden

Hilsen Bestyrelsen