Golf for kvinder - Holdtræning

Holdtræningerne er en mulighed for at få undervisning jævnligt i golfens mange slag og teknikker. Samtidig er i jo en gruppe samlet, så det sociale og hyggen er også en stor del af træningen. I de uger der ikke er undervisning er der også mulighed for i kan mødes og træne  sammen. Det er altid nemmere at komme afsted hvis man er flere.

Det eneste krav for at deltage på holdene er at du er kvinde. Klub og handicap spiller ingen rolle.

Falster Golfklubs pro Rune Olsen vil forestå undervisningen/træningen.

Der oprettes 1 hold:

Vi vil træne om torsdagen  i lige uger kl 17.00 - 18.00, her underviser Rune. I ulige uger trænes der sammen med holdet, med det som der blev undervist i, ugen før.

Tilmelding sker på mail info@falster-golfklub.dk og betaling  kr. 900,00 skal ske i receptionen i Falsters Golfklub inden første træning. Først til mølle er gældende og der er kun plads til 8 på holdet.

Træningen starter 14. maj 2020 og slutter 27. august 2020. Alle tilmeldte får besked fra Rune.

Vel mødt.

Rune Olsen