Vintergækkerne

Dameklubben Falster golf Klub
Vintergækkene
Så nåede vi gennem vinteren og skulle finde en vinder af Vintergækkens spil i vinteren 2020/2021

Det var kun en lille del af Dameklubben fra Falster golf klub der spillede hele vinteren, og afslutningen, som var præget af Covid, blev afholdt på terrassen med Brinnies frisksmurte sandwich, med seks damer og to Tirsdagsdrenge Klaus Weiss og Erik Allan Nørgaard ( Klaus Weiss sluttede sæsonen af med Hole in One på hul 18). Vejrguderne var med os, det var 18 grader og høj klart solskin, så der var vist ingen der frøs.

Resultatet fra Vintergolfen blev vunder af:

Oda Weltz blev nummer 1 med 337 points,

Birgitte pedersen blev nummer 2 med 308 points,

Kirsten Weiss blev nummer 3 med 294 points

Der var fine premier, som blev sponsoreret af Tanja Strange, Stort tak til hende.

Alt i alt har det været en hyggelig vintersæson med god golf og hyggelige runder, så det regner vi med vil fortsætte de kommende vintre, og husk at alle dameren er velkomne til at spille med.