Åbningsturnering 2019

Så blev golfsæsonen skudt i gang med typisk aprilsvejr - koldt, blæsende og tørt.
Ikke mindre end 50 spillere deltog i åbningsturneringen.
Matchen blev sponsoreret af Golfshoppen Haslev, skorstensfejer Jesper Hvid Kjær, Aktiv fysioterapi og træning Nykøbing F. samt vores pro Rune Olsen.
Rune deltog også i matchen og gik en fin runde i banens par på 72.

Vi spillede i 3 rækker og i 4-bolde, så vi undgik starter ude på de bagerste huller på de nye for ni. Godt set af turneringsudvalget  Oda Grethe Weltz og Tommy Bring-Nielsen, der styrede dagens gang.

I C-rækken tog Tanja Strange 3. pladsen med 29 points, Tina Mette Hansen tog 2. pladsen med 31 points og Carsten Nielsen tog førstepladsen med 33 points.

I B-rækken var rækkefølgen Lotte Jensen med 31 points, Henrik Hansen med 32 points og Erik Allan Nørgaard med 33 points. Så tæt løb her.

A-rækken spillede slagspil og scores blev her Willy Gaarsted i +3 med en bruttoscore på 82, Joe Andersen i +1 med en bruttoscore på 78 og Sidst, men ikke mindst på førstepladsen Glenn Lassesen Petersen i -2 med en bruttoscore på 81. Så eneste spiller, der præsterede en runde bedre end handicap - Stort tillykke.

Glenn tog derfor Nettopokalen skænket af Rikke Fabienke.

Joe tog Bruttopokalen skænket af Gitte Larsen, Rødby.

Det hele blev fejret på hul 19 i hesteomgangen med Brinnies håndmader og bøf med løg.

Næste match er Fødselsdagsturneringen, hvor banens åbning i 1973 fejres. Denne gang søndag den 19. maj med start
kl. 9.00. Der er en Bruttopokal fra Mikkel Bech, Bechdesign også.