Gå til golf

Gå til golf er en gratis ”klub-i-klubben” i Falster Golfklub for medlemmer, der har over handicap 36, hvor man kan spille sammen med andre på samme niveau. Der er masser af fordele ved at gå til golf: Vi har et godt fællesskab, du kan møde og spille med ligestillede, og når vi spiller hver mandag, er der som hovedregel altid en rutineret mentor med i bolden. Så kan vi sammen hjælpe hinanden til at blive bedre golfspillere og bane vejen for deltagelse i de øvrige ”Klubber-i-klubben” (Fredagsgolf, dameklubben, manneklubben og Senior klubben).

Har du bestået baneprøve, er du fyldt 18 år, og har du et handicap over 36, så kan du være med til gå til golf. Andre medlemmer, som er medlem af Falster Golfklub, kan få lov til at spille med sammen med gå til golf som mentor.

Vi spiller 9 huller de fleste mandage omkring kl 18 i sæsonen maj-august. Den deltagende mentor er blandt andet med for at fortsætte træning i etikette og regler. Vi deler spillerunder med de prøvemedlemmer, der skal til baneprøve og vi spiller for-ni eller bag-ni hvis der er ledigt med løbende start. Der er intet kontingent for medlemskab af Gå til golf.

Kontaktperson:

Vi glæder os til at se dig!