Bliv medlem

Falster Golfklub er en klub som forstår at value-for-money er vigtigt i dagens Danmark.

Vi tilbyder en af landets bedste golfoplevelser, sammen med et hyggeligt klubliv, en naturoplevelse hver gang man er på banen, samt events og faste spilledage som promovere de sociale relationer.
Falster Golfklubs bane er 50 år gammel, og er en fantastisk udfordring for både begyndere og erfarne golfspillere. Man oplever banen på en ny måde hver gang.
Den afstressende natur og stilhed som vi næsten er de eneste på Lolland, Falster og Sydsjælland der kan tilbyde bliver højt værdsat af rigtig mange som har en travl hverdag.

Du kan se mere om vores medlemskaber ved at klikke ind på siden

Medlemstyper

For dig som aldrig eller kun enkelte gange har prøvet golf før har vi et tilbud som giver dig mulighed for at prøve hvad det vil sige at være golfspiller og medlem af Falster Golfklub.

Klik her for at se mere om vores  prøvemedlemskab

Indmeld til fuld medlemskab

Du kan indmelde dig ved at bruge følgende email: info@falster-golfklub.dk