FGK Dameklubbens generalforsamling

17 oktober 2017

Dameklubbens generalforsamling, blev afholdt i god ro og orden i FGK klublokaler, med hyggelig samling om god mad, Stegt flæsk og Persillesovs.

Dagen startede med 18 hullers Norsk Stabelfort, vejret var fint med et fænomen der var opstået pga. skovbrande i Portugal, samt sciroccoen fra Sahara, der gav os ”Rød Sol” men spillet var fint og flotte scores:

Charlotte Neubauer 51 points

Maria Strandby 45 point

Inge Lis Nielsen 42point

Så det var rigtig fine points på en ret fugtig bane.

Nærmest hul kom først Maria Strandby med 18 meter, men blev slået af Kitty Sommer der kom på med 9,44 meter. Oda var også på men desværre rullede bolden lige netop ud over greenlinien, så det talte ikke med, trods den pæne afstand omkring de 5 meter.

Sommerturneringen blev vundet af Tanja Strange, som fik overrakt vores fine ”Golfpige” som hun kan glæde sig over lige til næste års afslutning.

Generalforsamlingen fik kyndig styring af Mette Holm, og vi fik gennemgået det fastlagte program i god stil, først med formanden Gitte Haagensens beretning der belyste årets gang i Dameklubben, Kasserernes forklaring af regnskabet, der blev godkendt. Bestyrelsens forslag om ændring af underskrifter til banken kunne ikke vedtages da der ikke var medlemmer nok, så der vil blive indkaldt til ekstraordinær generalforsamling til foråret.

Der blev fremsat ønsker om at finde en tur til næste sommer (2018) hvor damerne kunne komme lidt væk hjemmefra, og hygge sig med en god gang golf, og hinandens gode selskab. Der blev ikke fastlagt noget fast, så spørgsmålet stå stadig åben for forslag. Er der nogen der har forslag til en tur, så kontakt vores formand Gitte Haagensen.

Anita Poulsen og Connie Hansen, har desværre ikke til til at fortsætte i bestyrelsen, så vi måtte finde 2 nye suppleanter, og vi var glade for at Charlotte Neubauer og Maria Strandby gerne ville være med i bestyrelsen igen. Tak for det piger.

Desværre har to piger valgt at melde sig ud af Golfklubben og skifte til anden klub.

På grund af den lange afstand fra Køge måtte Connie Hansen desværre sige farvel, dette blev gjort med kaffe og kage, Stort tak til Connie, som vi vil savne.

Inge Lis Nielsen har også valgt at skifte klub, og det er vi kede af og vi vil savne hendes glade smil og søde måde at være på. Vi ønsker dem stadig held og lykke fremover.

Kontingentet for 2018 er uændret.

Oda Weltz, sekretær

Falster Golfklub