ECCO Days 2021

Falster Golfklub er blandt de 20 klubber, der har fået mulighed for at afvikle det nye 9-hullers koncept, ”ECCO Days” i 2021. Vi håber, at I har lyst til at deltage i de hyggelige eftermiddags-arrangementer, hvor det sociale spiller hovedrollen. Det er vores fredagsgolf som passer ind i konceptet, tak til fredagsgolf som har takket ja til at være med.

”Ved ECCO Days spiller vi 9-hullers hyggelig match i 3-4 bolde. Med i vores matchfee er spisning efter runden, og tanken med arrangementerne er, at vi får nogle hyggelige aftener både på golfbanen og i klubhuset / på terrassen bagefter”

Hvem kan deltage

Alle kan deltage uanset niveau, køn og alder, og vi håber meget, at spillere, der normalt ikke har tid til en match på hverdage vil benytte sig af denne mulighed.

Hvad spiller vi om?

ECCO leveret 4 præmier til hver match, men kom gerne for golfen og for hyggens skyld og ikke for præmierne. Skulle du lave en hole in one i matchen, specialdesigner ECCO et par nye ”hole in one” sko til dig.

Gå videre til ECCO Days finale i HimmerLand 9. oktober.

Vi trækker lod blandt alle, der deltager ved en eller flere ECCO Days om de to finalepladser i HimmerLand den 9. oktober.

Vi Elsker Golf Voucher til 400,-

Andreas Hartø og Brian Vester fra Vi Elsker Golf donerer gavekort / vouchers til alle der deltager ved en eller flere ECCO Days i 2021. Gavekortet modtager I til efteråret, og det kan benyttes ved Vi Elsker Golf på Rømø i 2022 og giver 400,- i rabat på et hold.

Dato og Format

Vores 4 ECCO Days ligger på følgende datoer og har følgende formater:

Match ECCO Days 4: 13/8 2021              Format Stableford  TILMELDINGEN ER ÅBEN

Du må deltage, så tit du vil, og for hver gang du deltager får du et ekstra lod i puljen om de to pladser ved ECCO Days finalen i HimmerLand den 9. oktober.

Alle matcher afvikles med gunstart.

Tilmelding og betaling
Du tilmelder dig via golfbox og betaler kr 100,- pr. match* via MobilePay 313967 i kommentaren skriver du ECCO Days 1  – ECCO Days 2 – ECCO Days 3 – ECCO Days 4.

Tilladelser
OBS! Vi gør opmærksom på, at når du deltager, giver du automatisk ECCO og Vi Elsker Golf lov til at sende dig e-mails med relevant info såsom gavekort til Vi Elsker Golf og ECCO-lodtrækningspræmier m.m. Du kan altid afmelde dig igen.

*Flexmedlemmer og gæster betaler greenfee pris kr. 150 .- + matchfee.