Greenfee grupper

Vi har en rigtig god value-for-money, når det gælder udflugter for greenfee-grupper til Falster Golfklub.

Vi gør det nemt for jer! Vi hjælper gerne med:

•Udstyr til nærmest hul
•Flag til at markere længste drive
•Udskrivning af scorekort

Alt i alt, så hjælper vi så meget vi kan så I blot skal nyde oplevelsen her i Falster Golfklub.

Virketvej 44, 4863 Eskilstrup

Gruppe Greenfee tilbud 2023 *
5 - 9 spillere 400 kroner pr. person alle dage incl. 2 stk smørebrød samt en øl eller vand.
Bemærk greenfee gælder 1 runde.

Mere end 10 spillere 350 kroner pr. person alle dage

incl. 2 stk smørebrød samt en øl eller vand.

* Skal aftales i forvejen

Golf & Go'nat

Lolland-Falsters 5 golfbaner samarbejder tæt med 5 individuelle overnatningssteder om at tilbyde attraktive golfophold, hvor du som gæst selv kan bestemme hvor du vil bo og spille. Du booker direkte hos overnatningsstederne. Tilbuddene inkluderer enten 2 eller 3 Greenfee til spil på Maribo Sø Golfklub, Golfklubben Storstrømmen, Marielyst Golfklub, Halsted Kloster Golfklub og Falster Golfklub.

Læs mere her

FABELAGTIGE FALSTER – Vi har haft besøg af Nicolai Jaquet fra Golfavisen. Læs hele artiklen i Golfavisen som ligger i din klub eller læs online versionen Golfavisen.dk version oktober 2019 side 46 og 47. Linket her kan hjælpe dig på vej til artiklen