Falster Golfklubs

Turnerings program 2024

FGK Championship

Golfsæsonen for 2024 er i gang, og i år vil Falster Golfklub være vært for den første udgave af Falster Championship – en begivenhed, som ingen golfentusiast bør gå glip af.

Turneringens første udgave afholdes den 1. juni, og formatet vil være stableford. Dagen starter med registrering og morgenmad i klubhuset fra kl. 09:00 og efterfølges af en gunstart kl. 10:00, hvor kampen om titlen begynder.

Ud over at kåre turneringens første vinder, byder dagen på udfordringer som 'tættest på flaget' og 'længste drive'. Præmierne inkluderer blandt andet to greenfees til Barsebäck i Sverige, golfudstyr fra Sportsbackup, præmier fra Danske Bank og golftøj fra Spectra Golf. Dagen afsluttes med kolde fadøl fra Krenkerup Bryggeri og fælles middag med grill på terrassen, hvor vinderne kåres, og de resterende præmier uddeles.

ALLE i alderen 18-35 år, med greencard, er velkomne.

**Deltagelsesgebyret er 599 kr.**

Tilmelding kan foretages via følgende link: (indsæt link til GolfBox)

Prisen inkluderer:

- Greenfee

- Rangebolde

- Grillmad ad libitum

- Morgenmad fra Hesnæs Havn

- En øl eller vand

- En goodiebag

- Fantastiske præmier

Så tag jeres venner i hånden, skynd jer at sikre jeres billet, og vær med til at skabe en uforglemmelig dag på en af Danmarks smukkeste golfbaner!