Falster Golfklubs selskablokale hedder "hesteomgangen"

FEST MED DET HELE: Kontakt Brinnie - 30898143, tryk 2

Du betaler kun den kuvert-pris, som du aftaler med Brinnie Nielsen fra vores Bistro, kuvertpris er inkl. leje af lokale og hvide duge.

Derudover tilkommer der afregning for:
Drikkevarer efter forbrug.
Servering eller servicering afregnes pr. time.
Hvis din fest varer mere end 8 timer koster hver efterfølgende time 1000 kroner.

Her kan du se forslag til 3 retter og natmad fra 550 kroner, Brunch eller Buffet fra 250 kroner, eller et lille kaffebord til 70 kroner pr kuvert:

Forslag til Menu (650 kr. pr. kuvert):

Forret: Fiske anretning
Hovedret: Oksemørbrad med årstidens tilbehør
Dessert-tallerken med is, kage og frugt
Natmad: Pølsebord

Forslag til Buffet (250 kr. pr. kuvert):

Oksefilet, glaseret skinke og indbagt kalkun med flødekartofler, små stegte kartofler, broccolisalat og salatbord med dressing og brød

Forslag til Brunch (250 kr. pr. kuvert):

Røræg med bacon og pølser. Skyr med tilbehør. To slags pålæg. Røget laks med hvide asparges. Lun leverpostej med bacon og champignon.
Lune frikadeller. Forskellige typer oste og frugt. Pandekager med sirup. Brød, kaffe, te og juice.

Lille kaffebord (70 kr. pr. kuvert):

Kaffe og te med småkager og chokolade

Fest med det hele – eller lej lokalet

Hesteomgangen er vores fredede og renoverede selskabslokale med plads til over 80 glade mennesker, der fejrer for eksempel konfirmanden, bryllupsparret eller fødselaren.

· Du kan booke en fest til en god kuvert-pris, hvor mad og service leveres efter aftale med Brinnie Nielsen i vores Bistro.

· Eller du kan blot leje lokalet til en god pris – og så selv sørge for det meste eller det hele.

LEJE:

6.500 kroner for leje af Hesteomgangen i 8 timer (herefter 1000 kroner pr. time).
- Mulighed for anretning af mad
- Bistro-leder er til stede
- Der kan tilkøbes ydelser / varer fra Bistro
- Der kan medbringes vin som skal være købt i Danmark. Øl og sodavand skal købes i Bistro
RABAT:     Medlemmer af Falster Golfklub kan leje Hesteomgangen for 4.500 kroner.

TILKØB:    Duge, servietter, blomster og lys: spørg efter pris.