Der kan bestilles gavebevis, hvis du lige står og mangler en gave til en golfspiller som har alt.  Du komponere selv gave-bevisets indenhold. Skriv til info@falster-golfklub.dk eller spørg Rune.

Undervisning og lektioner
Pro Rune J. Olsen tilbyder rigtig god value-for-money i forhold til sine lektions priser og indhold.

1 lektion á 20 min. pr. pers. kr. 200.-
10 turs kort á 20 min. kr. 1.500.- *
Course management – 9 huller med Pro’en fra 1-3 pers. kr. 700.- pr. runde **

*)10 turs kort kan anvendes af op til 2 personer (1 klip = 1. lektion pr. pers. 5 klip = Course management på 9 huller** - max. 2 pers. (ca. 3 timer).

**) For golfere som ikke er medlem i Falster Golfklub skal der betales greenfee.

Alle lektioner er inkl. træningsbolde også for golfere som ikke er medlem af Falster Golfklub.

Clinics
Clinics er 1 times undervisning i et af golfspillets mange finesser.

Det kunne være tips til at slå med driver, køller eller mange måder man kan træne sin putting på.

I 2022 opstilles 6 clinics om måneden. Der vil blive skrevet ud hvilke dage og tidspunkter. Man tilmelder sig via golfbox, hvor man også kan finder Runes kalender. Ser du Rune i klubben kan han også skrive dig ind i sin kalender.

Prisen er kr. 100,- pr. Person og max. deltagere pr. Clinic er 6 personer.