Faciliteter i Falster Golfklub.

Falster Golfklub har alt hvad du har brug for – og så lidt mere.

Den herlige golfoplevelse på Falster Golfklub er ikke kun på grund af vores velrenommerede 18 hullers bane, men i høj grad også på grund af vores andre faciliteter.

Bistroen serverer dejlig mad har fået et godt ry hos de klubber-i-klubben som kommer forbi på besøg.
Der er et fint og varieret menukort både med noget til den lille sult og et velvoksent måltid.

Par 3 banen (9 hullers Pay & Play) bliver hvert år gjort bedre og bedre for at give den bedst mulige oplevelse til vores Pay & Play gæster samt begyndere som bruger banen flittigt.
En forøgelse af kvaliteten vil også gøre at flere og flere erfarne spillere vil bruge den.

Den er glimrende til at komme lidt i gang med golf, hvis mændene er ude og spille og kvinderne hellere vil hygge sig med et glas vin på terrassen og så prøve lidt kræfter med golf på Par 3 banen.

Vores træningsfaciliteter består af en flot driving range med mål fra hver måtte til forskellige flag, og man kan selvfølgelig også bruge resten af vores træningsfaciliteter så som putting og chipping green.

Putting greenens hastighed er afstemt med forholdene ude på banen, og man vil altid her på hjemmesiden (i bunden) kunne finde stimpmeter måling for putting green og hul 18.
Udover disse to målinger så bliver resten af greens på den store bane også målt jævnligt for at sikre en ensartet hastighed.

Velkommen til Falster Golfklub og rigtig god fornøjelse!