Dameklubben

Herunder finder du info om klubben - bestyrelsen - sommerprogrammet - vedtægter.

Dameklubben i Falster Golf Klub (klub nr. 106 i DGU) er en klub-i-klubben der optager alle kvindelige medlemmer i FGK med et handicap på max. 54.

Dameklubben har fast spilledag om tirsdagen kl 12.00, og det ”officielle” turneringsprogram dækker perioden april-september, hvor sommerturneringen starter i begyndelsn af maj og slutter ultimo september. Spil udenfor denne periode er muligt, men indgår ikke i dameklubbens turneringsprogram.
Se iøvrigt turneringsprogram og propositioner. Medio marts afholdes hvert år en informationsaften i klubhuset. Indkaldelse hertil sker ved opslag i klubhuset og på hjemmesiden.
På informationsmødet præsenteres den kommende sæsons program og bestyrelsens forslag til udflugter.

Generalforsamlingen afholdes i begyndelsen af oktober, hvor der foretages bestyrelsesvalg og kontingentet for næste sæson fastlægges.

Kontingentet udgør for 2024 kr. 300,-. Kontingentet betales igen i år via mobile pay til 7136QQ. Alle turer og udflugter med egenbetaling indbetales ligeledes med mobile pay. Husk at angive navn og DGU-nummer ved alle indbetalinger.

Kontingent forfalder til betaling inden 8. April.

Gæster er velkomne til at deltage i Dameklubbens turneringer. Det koster kr. 30,- pr. gang og gæster kan ikke vinde præmier. Dette gælder dog ikke for enkelte åbne turneringer, der arrangeres af Dameklubben.

Dameklubben arrangerer hvert år en udflugt med en eller to overnatninger.

Udflugten kan gå til danske eller udenlandske baner. Der laves separat program for denne udflugt. Udflugter er kun for medlemmer.

Et par gange i sæsonen arrangeres der éndags udflugter til baner i nærheden.

Venskabsturneringer Specialturneringer. I august deltager dameklubbens medlemmer i klubberne-i-klubbens turnering, hvor der er udsat en vandrepokal til den bedste klub-i-klubben i FGK.

Bestyrelsen i Dameklubben

Mette Holm
tlf.40365417

Næstformand og Kasserer
Ina Schiermacher
tlf. 41761552

Charlotte Riis Neubauer
tlf. 30230264

Birthe Nymand Andersen
tlf. 22150131

Jette Nygaard
tlf. 22211650

Suppleant
Helle Jensen
tlf. 52480314

Sommerprogrammet 2024

Her finder du sommerprogrammet for 2024. Der tages forbehold for ændringer.

Vedtægter for dameklubben

BIllede galleri