Rune J.Olsen.

PGA Professionel

Rune er fantastisk til at finde lige det sving der passer til dig og den tid du kan lægge i dit golfspil.

Rune J. Olsen, PGA Pro, har igennem mange år slået sig fast som en af Danmarks absolut bedste spillende trænere.

Det afspejler sig også i hans talent for at finde et sving der passer til den enkeltes forcer og potentiale, hvilket både Falster Golfklubs medlemmer, men også andre golfere nyder godt af det til både enkeltlektioner og golfskoler året igennem.

Det gør det meget inspirerende at spille med ham på 9 huller, samt at han er god til at give tips og tricks til andet end det svingtekniske.

Udover enkelt lektioner så tilbyder Rune blandt andet også 9 hullers course management, samt video undervisning.
Se også menupunktet “Kurser og clinics” for at se de næste tiltag som Rune laver.