Golfens dag 2024 - Falster Golfklub - Vi glæder os til at møde dig.

Skal du noget den 14. april 2024?

Falster Golfklub dørene op til Golfens Dag! Hvis du er en af dem, der skeler nysgerrigt til golfbanen, når du kører forbi, så vil vi opfordre dig til at gøre lidt mere end bare at kigge.
Tag dine venner og kollegaer under armen eller kom alene, det eneste du skal huske er dit gode humør, tøj og sko til vejret.
Vi sørger for udstyr, trænere og frivillige, der kan guide dig rundt, så du ikke på noget tidspunkt vil føle dig overset.

Falster Golfklub inviterer til Golfens Dag!

Arrangementet er gratis vælg mødetid kl. 10:00, kl 12:00 eller kl. 14:00. Forvent 3 timers gennemgang.
Lige meget om du er høj eller lav, gammel eller ung, kvinde eller mand eller alene eller ej, så er du inviteret til Golfens Dag.
Golf er for alle, og for mange bliver golf til livslang kærlighed.
Golf er hygge, golf er socialt samvær, og så er det ovenikøbet sundt. Den helt store bonus er, at du kan begynde at gå ture med din nye kærlighed, uanset om du er fem eller 75 år. Golf har ingen start- eller udløbsdato. Det er det, vi kalder livslang kærlighed.

Falster Golfklub holder åbent hus for alle, der nærer den mindste interesse for at prøve kræfter med golfsporten.
Du bliver taget imod af medlemmer fra klubben. I små hold får du instruktion ved klubbens træner Rune Olsen, på drivingrangen. I løbet af dagen er der chance for at opleve begejstringen, når du rammer den lille hvide bold. Efterfølgende er der introduktion i putting og chipping med medlemmer.
Hvis du har mod på det, er du velkommen til at spille en runde på par 3 banen sammen med medlemmer.

På dagen er det muligt at købe grill pølser og klubben er vært ved en øl/vand.

For spørgsmål eller andet, kontakt Falster Golfklub, Virketvej 44, 4863 Eskilstrup tlf. 30898143 info@falster-golfklub.dk

Tilmelding pr. person er nødvendig der er 3 hold.