Parmatch 2023

se stillingen

Tryk her

Spilleform:

Turneringen spilles som Greensome, hulspil. Parret med det højeste sammenlagte spille-handicap, tildeles halvdelen af forskellen til det andet pars sammenlagte spille-handicap. Halve slag rundes op.

Hvert par spiller altså kun èn bold, som spillerne skiftes til at slå til. Begge spillere slår ud og parret vælger hvilken bold der spilles videre med. Den hvis bold ikke blev valgt spiller den valgte bold og derefter skiftes spillere til at slå til bolden. Den bedste nettoscore på det enkelte hul vinder hullet. Der spilles først i puljer (max. 5 hold i hver pulje) og herefter i cupsystem.

Finalen spilles Søndag d. 24/9 2023. I forbindelse med finale kampen afvikles en turnering hvor alle deltagere i Parmatch kan deltage. Dagen afsluttes med fælles spisning og præmie uddeling.

Matchfee: 100 kr. pr par. Betal nu via MobilePay 313967 i kommentar skriver du PARMATCH, eller betal næste gang du er i klubben. Betales inden første kamp.

Par: Et par består af to spillere og kan frit sammensættes. Parret spiller sammen i hele turneringen og der kan ikke skiftes makker undervejs. En spiller må kun deltage i et par.

Tilmelding på golfbox senest d. 5. maj 2023 kl. 20.00  KLIK HER

Spille plan samt puljeinddeling udsendes på mail til alle deltagere i uge 19.

Matchleder: Leif Andersen og Flemming Krogh mobil. 20951336 - mail. leif.andersen@nyraad.net

Præmier Der er præmier til nr. 1-2-3-4

Ny sponsor i år Byg og Design - Holistisk byggerådgivning | Vordingborg - Thomas Drevs Rasmussen

Matchleder: Flemming Krogh og Leif Andersen

Finale 2022

Peter G Hansen og Thomas Drevs Rasmussen bliver årets vindere.

2. præmien går til Flemming Krogh og Leif Andersen.

3. præmien går til Søren ole Andersen og Anders Lassen.

4. præmien går til Peter Iwaniewicz og Morten Vinther

Finale 2021

Hanne og Orla Lindberg-Poulsen bliver årets vindere.

2. præmien går til Bjarne Bill Jensen og Palle Jørgensen.

3. præmien går til Dan Johansen og Jørn Andersen.

4. præmien går til Lars Cieslak og Anders Rosendahl (fraværende)

Finale 2020

Kampen om 1. og 2. præmien blev afgjort på hul 21.

Vinderne af denne match blev Peter G Hansen og Joe Andersen +"Valde" de spillede mod Jørgen Teut og Anders Christensen (Anders er ikke med på billedet).

STORT TILLYKKE

Kampen om 3. og 4. præmien blev afgjort på hul 15.

Vinderne af denne match blev Leif Andersen og Flemming Krogh (Flemming er ikke med på billedet) over Oda Weltz og Erik A Nørgaard

Finale 2019

Kampen om 1. og 2. pladsen stod mellem

Jan Sørensen / Henrik Hansen (th) og
Flemming Hansen / Tommy Bring-Nielsen (tv).

Vinderene blev Jan Sørensen / Henrik Hansen

Kampen om 3. og 4. pladsen stod mellem

Tina Hansen / Anders Hansen (tv) og
Jørn Andersen / Dan Johnsen (th)