Begyndertræning

Vil du starte med at spille golf?
Så kan du prøve golfen af helt uforpligtende. Vi tager imod nye prøvemedlemmer i sæsonen 1. april – 1. september.
MEN du skal tilmelde dig før du starter op.
I Falster Golfklubs begyndervejledning kan du få svar på de fleste spørgsmål omkring udviklingen fra begynder til golfspiller.
Har du spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at kontakte klubben på info@falster-golfklub.dk
Vi ser frem til at introducere en masse nye medlemmer til golfsportens glæder. Vel mødt i Falster Golfklub.
Intro prøvemedlemskab**
Vi giver en kort introduktion om prøvemedlemskabet på flg. dage:
Torsdag d. 31. marts kl. 17:00-18:00.
**) Kun for nye prøvemedlemmer der har tilmeldt sig hos sekretariatet på e-mail info@falster-golfklub.dk eller tlf. 30 89 81 43 senest tre dage før.
Man skal deltage i introduktionen og meldes ind før man selv kan booke sig på begyndertræning. Vi tager forbehold for aflysninger pga. sygdom, ferie m.v.
Begyndertræning til prøvemedlemmer
April 2022 (helligdage undtaget)*
Onsdage kl. 10:00-11:00
Torsdag kl. 17:00-18:00
Vi tager forbehold for aflysninger pga. sygdom, ferie m.v.
*) Kun for prøvemedlemmer, der har tilmeldt sig senest to dage før via Golfbox. Der kan forekomme ændringer.