Torsdagsgolf 18. august 2022

Senior efterårsturnering 3

Torben og Ivy kaldte ud, og der var sikkert et par skønhedsfejl hist og pist, men vil bede jer om at bære over med os der udkalder, vi har kun få min. til at få puslespillet til at gå op. Så hvis nogle mister tålmodigheden og vil lukkes igennem, vindes der ikke meget tid med det. Husk, vi er der for at hygge os og få nogle gode timer til at gå godt, så hvis der er lidt rod i lidt ventetid, så må der gerne hygges i stedet for at lade sig gå på af ventetid.

I må gerne huske at stille vogne ved greens, hvor de nu skal stilles, så det fremmer spillet, det gælder både garvede og nye spillere, hjælp hinanden med at huske på det.

22 friske golfere havde igen en varm dag på vores skønne bane og vi nyder alle det gode tril, der kan forekomme på denne årstid, og vi skal nyde det, for lige pludselig kommer der fugtige fairways igen. Selvfølgelig er der mange som vil sige, at det er lige meget for dem, men især os kvinder er det en fordel, når vi ikke kan slå så langt som vores mandlige golf spillere.

Hele resultatlisten, kan læses på Golfbox.

Damer:

1. Ivy Bro med 41 point
  2. Marianne Madsen med 39 point
  3. Kirsten Weiss med 34 point
Herrer:
  1. Jan Sørensen med 40 point (26,1 hcp)
  2. Pietro Verdiani med 40 (41 hcp)
  3. Keld Skatt Christensen med 38 point
Nærmest hul 3:Ivy Bro 30 cm
Esben Friis 19,2 m

På torsdag 25. august spiller vi – ikke Fourball – men Slagspil, hvor Karen bliver vores dirigent: Hver spiller i matchen tæller det antal slag, vedkommende har brugt på de enkelte huller, sammen. Den, der har brugt færrest slag til sidst, vinder.