KONKURRENCE

Seniorklubben holder ikke udsalg her i januar

Seniorklubben holder ikke maskebal i februar

Men Seniorklubben kan da godt holde en lille bitte mini konkurrence vedr. torsdagens golf 20. januar.

Ialt mødte 8 seje vinter golfere frem til et flot solskinsvejr, men koldt og blæsende vejr – det forhindrede ikke at de gennemførte en god 18 hullers runde, og 1 klarede 9 huller, fordi gymnastikken skal passes, ikk` Knud

Der bliver en 1. præmie, 2. præmie, 3. præmie og 4. præmie – hvis ingen rammer plet, tager jeg blot de nærmeste bud.

Den sidste præmie bliver en flidspræmie til de 8 golfere, som spillede i torsdags. hvor de må dele præmien en torsdag.

Oda – Knud – Carsten – Erling – Erik Allan – Mogens – Svend + John

1. Hvor mange point – i alt – blev resultatet for disse 8 spillere incl. 1 9 hullers score ??
  2. Antal par – i alt – på runden ??
  3. Antal Birdies -ialt – på runden ??
Ønsker jer alle en god weekend, en dejlig kold februar måned og hold jer corona frie, hvis det er muligt.

Kom frisk med bud på mail til mig

ivy.john.bro@gmail.com