Venskabsmatch på Møn 4. maj 2023

Vejret var virkelig med os uden særlig meget vind og solen kom da på besøg engang imellem. Koldt var det slet ikke, da vi skulle til Møn og kæmpe for at få pokalen hjem til Falster Golfklub igen.

Men vi havde ikke heldet med os og vi kunne i hvert fald ikke give banen, vinden eller vores modstandere skylden for at resultatet blev:

30 til Møn Golfklub

28 til Falster Golfklub

Håber vi klarer det bedre næste år, hvor vi skal spille på hjemmebane.

Nærmest på hul 2: Torben Reese med 7,5 m

Nærmest på hul 8: Flemming Rostgaard Kristiansen med 12,32

Damer:                                                                           Herrer:

Ivy Bro     -   36 point                                                     Torben Reese    - 38 point

Hanne Tvangsø   - 32 point                                           Keld Skatt Christensen   - 34 point

Kirsten Ulrich Weiss   -  30 point                                   Bent Gade Petersen  -  34 point