JULEFROKOSTEN I SENIORKLUBBEN 2023

Der kom sne natten før vi skulle holde julefrokost med 3 jern/køller, så golfen blev annulleret, så vi startede med småsnak i klubhuset og så gik vi i gang med Brinnie s julefrokost, hvor formand Piero bød os velkommen og Karen gav os ”madtalen”. Dejlig menu, så vi var klar.

Maden smagte aldeles skønt og desserten var risalamande og til dem der fik mandlen modtog så Karen s flotte juledekoration på bordene.

Der blev ingen præmier for dagens spil, gr. Sne (:

Men efterårets resultater blev følgende:

A-rækken:                                                                                    B-rækken:

1. Henning Madsen med 172                                 1. Erling Pedersen med 165
  2.  Erik Allan Nørgaard med 168                               2. Marianne Madsen med 149
  3. Keld Skatt Christensen med  162                          3. Kaj Møller

Årets priser Victor, Oskar og Børge:

Victor:  “Victor” en vandrerpokal som årlig uddeles ved årets julefrokost til en af seniorklubbens medlemmer, som har været en god og pålidelig kammerat og som med godt humør har gjort seniorklubben til hvad den er i dag. Prisen er indstiftet i 2004 af Jeth og Kai Lauritzen

2023:  Knud Pedersen

Oskar: Gives til den største score i efterårs turneringen:  Carsten Ellevang Hansen med 45 point

Børge: Gives til en af vores spillere som har været uheldig eller gjort noget sjovt i efterårs turneringen: Hanne V får den for at have investeret i sin helt sprit nye el golfvogn og får på en måde selv startet den efter hun er gået hen for at slå. Pludselig hører de en lyd fra åen på hul 14, og der ligger Hanne V’ s nye golfvogn med bag og hjulene kører rundt.

Vi havde også en lille konkurrence med nogle golf effekter, hvor Hanne T havde numre klar til alle deltagere og så blev der trukket lod om hvem der skulle have hvad. Der var golf håndklæde, en væglampe, en polotrøje og en rejsegolfbag med hjul.

En skøn dag og alle spiste sig mere end mætte og bilerne kunne køre fra Virket igen og til sidst en dejlig dag med dejlige mennesker var slut.

Glædelig jul og godt nytår til alle i Seniorklubben