Fredagsgolf 2023

Fredagsgolf har efterhånden været en del af Falster Golfklub i mange år. Fredagsgolf er med til at styrke de sociale bånd i klubben og et godt sted for begyndere at møde andre golfspillere. Fredagsgolf er et hyggeligt tilbud til alle medlemmer uanset alder og handicap.

Hver fredag fra 28. april til 29. september mødes vi kl. 16.55 og spiller 9 eller 18 huller Stableford (der er flest der er med på 9 huller), men du bestemmer selv. Der kan være enkelte fredag der er undtaget.

Fredagsgolf afvikles på følgende måde: Når du ankommer til klubben printer du dit scorekort ud og lægger det på bordet ved udgangsdøren. Kl. 16.55 mødes vi på terrassen, boldene sættes efter lodtrækning og sendes ud. 18 huller boldene går først.

Over sæsonen kører en turnering. De medlemmer, der har lyst til at være med til dette betaler 50 kr. til præmier. Man kan selvfølgelig spille med om fredagen uden at være tilmeldt denne turnering. Turneringen går ud på, at man registrerer sin Stableford scoring på 9 huller. Hvis man en fredag har valgt at spillet 18 huller, bliver resultatet delt med 2 og rundet op. Den der så har den højeste score på de bedste 4 runder, hen over sommeren, har vundet turneringen.

I løbet af sommeren er der planlagt 3 fredage, hvor der er fællesspisning hos Brinnie efter golfen. For dem som har lyst. Der kan godt spilles fredags golf uden at deltage i spisning. De aftener, hvor der er spisning, spiller vi en sjov-golf turnering (9 huller), så som norsk Stableford, hulspil og andet.

Spisningerne er planlagt til følgende dage i 2023:

28. april (opstart)

23. juni

29 september (afslutning)

Der kan forekomme ekstra tiltag over sæsonen

Kontaktperson vedr. Fredags Golf:

Michael Ursin – tlf. 25 64 40 94 – mail
Øvrige arrangører: Jonas SønnichsenClaus Pedersen og Johnni Larsen.

Vi glæder os til at se dig!