Fritspilsordning – SGS Selandia Golf

Et godt tilbud til at kommer rund på flere spændene baner over sæsonen.

I ordningen er følgende golfklubber Golf Club Harekær, Greve Golfklub, Ishøj Golf, Køge Golfklub, Sydsjælland Golfklub Mogenstrup og Vallø Golf.

Aftalen gælder for fuldtidsmedlemmer i perioden 1. april til den 31. oktober 2023.
Kr. 1295,00 (efter 01.08.2023 betales halv pris)
Kr. 647,50 for juniorer
Ordningen tilkøbes i din hjemmeklub, enten ved henvendelse i receptionen eller via e-mail info@falster-golfklub.dk.
Spil
Aftalen giver adgang til ialt 10 runder golf i hver af de ovennævnte klubber. De 10 runder golf er således en sum af de runder, der måtte blive spillet på en given klubs 9- og 18-hullers baner. Ordningen er gældende alle ugens dage med undtagelse af tidsrummet kl. 8.00-13.00 på lørdage, søndage og helligdage. For hverdagsmedlemmer* gælder dog, at der ikke kan spilles i weekenden.
Spilleretten gælder alene private runder og ikke i turneringer, companydays eller andre aktiviteter.
Hcp. grænse
Vær opmærksom på hcp. begrænsningen på SGS-banerne. Tjek altid hjemmesiden på den bane, du skal spille, inden du booker.
Booking af tider
Greenfee anføres automatisk til 0 kr. ved booking af starttid – men KUN når du er registreret som SGS medlem, inden du booker starttiden.
Booking af tider foregår på www.golfbox.dk efter gældende regler for hver enkelt samarbejdspartners baneanlæg.
Bolde på drivingrange
Drivingrange kan kun benyttes i forbindelse med spil på banen. Betaling for bolde på drivingrange påhviler den enkelte spiller medmindre
samabejdspartneren udbyder frie bolde.

Har du spørgsmål, så kontakt gerne din hjemmeklubs administration.

Rigtig god fornøjelse!