Slagspil turnering (Pokal) 2019

Tak til alle vore lokale sponsorer.
Oriental Spirit gav 4 gavekort til massage.
Golfklinikken gav et gavekort til en kontrol af kroppen i forhold til golfen.
Danske Bank gav 3 flasker vin.
Dagrofa gav 6 x 4 lammeculottestege.
Bistroen Falster Golfklub gav 6 flasker vin.
Det hele blev krydret med 4 pakker golfbolde fra turnerings udvalget.

Slagspils turneringen blev afviklet i to rækker med præmie til de fire bedste i hver række, samt nærmet hul 11 og 18. Der var ialt 36 deltagere.

I B-rækken blev Tanja Strange nr. 4 med samme score som Kirsten Weiss på 74 netto, men Kirsten var bedst på de sidste 9 og tog 3. pladsen. De blev dog begge overgået af 2 herrer. Begge med en score på 71. Flemming Hansen blev nr. 2 og Anders P. Christensen var bedst på de sidste 9 og blev hermed B-rækkens nr. 1.

I A-rækken blev S. Allan Pedersen nr. 4 med netto 75. Henrik Hansen blev nr. 3 med netto 73.

Emil Gade Lund Petersen blev nr. 2 med 71 netto.

Årets pokalmester blev Glenn Lassesen Petersen med 69 netto. Så han snuppede vandrepokalen fra Stubbekøbing Turistforening STORT TILLYKKE.

Nærmest hul 18 kom Maria Strandby med 2,24.

Nærmest hul 11 kom Jan Sørensen med 6,34.

Med en runde i 30 graders varme var der trængsel i bistroen. Som bød på smørrebrød eller burgere som blev nydt med kolde drikke.