Pay & Play

Vores fine 9 hullers Par 3 bane (Pay & Play) giver gode udfordringer til dig der aldrig har prøvet golf

Forhindringer
Banen er naturligt kuperet med enkelte træer og vand i spil. Herudover skal man tage sig i agt for sandbunkers.

Greens
Vores greens er mindre end på 18-huls banen. Det kræver derfor mere præcision at ramme green i første slag. Hullerne strækker sig fra 42 til 136 meter, og med et total mål på 751 meter, får man en god travetur i flotte omgivelser.

Langt over halvdelen af alle golfslag der bliver slået på en runde på vores lange 18 hullers bane er fra under 100 m.

Par 3 banen er altså en rigtig god og vigtig øvelse for alle golfere, og nøglen til stabilt golfspil, hvilket resulterer i flere gode runder!

Vi har derfor også lavet en konverteringstabel til netop vores Par 3 (Pay & Play) bane, så alle golfere uanset handicap kan udfordre sig selv præcis som det gøres på den store bane.

En udfordring for begyndere og en god øvelse for hcp-spillere.