FGK Seniorklub’s slagsang

Vi er de glade golfere fra Falsters bedste klub vi melder os til hver en match og vinder “rub og stub”. I al slags vejr, i regn og slud vi møder alle op. Ved spillets start så ved vi at humøret er i top.Vi er golferne fra Falster med det flotte køllesving. Vi er golferne der kan det hele på den grønne green. At vort spil er regelret og efter bogen det er vist Og ingen kan vel se, at alle her er “over tres”.

Vi er for vore handicaps så ganske godt tilfreds især når bolden ruller pænt på greenens fine græs. Ved sidste hul vi takker af og haster hurtigt ind til fællesskab og hyggesnak om dagens gode spil.Vi er golferne fra Falster med det flotte køllesving. Vi er golferne der kan det hele på den grønne green. At vort spil er regelret og efter bogen det er vist Og ingen kan vel se, at alle her er “over tres”.